اهمیت حال روانشناختی تازه مادران پس از زایمان

روانشناس ارشد خانواده🌹☺

تازه مادران ۱۴۰۰

1400/4/27 2:12
نویسنده : روانشناس ارشد
29 بازدید
اشتراک گذاری

تازه مامان گل سلام، وقت بخیر🙋‍♀️🌸

تبریک میگم نی نی دار شدنتو😍

من دانشجوی ارشد روانشناسی هستم و برای تکمیل کار پایان نامه ام به همکاری مادرانی که تازه زایمان کردند، نیاز دارم🙏 اگر هم سوالی داشتید در خدمتم.

متاسفانه به خاطر شرایط کرونا فقط میتونم انلاین نمونه جمع کنم. ممنون میشم ده دقیقه وقت بذارید🌸

📍پژوهش زیر در ارتباط با وضعیت روانشناختی تازه مادرانی است که دو هفته تا سه ماه از زایمان آن ها گذشته باشد. پس فقط در صورتی که دو هفته تا سه ماه از زایمانتان میگذرد، میتوانید آزمون را انجام دهید و یا اگر افرادی با چنین شرایطی میشناسید، ممنون میشوم لینک زیر را برایشان ارسال کنید.

🔴(عزیزای دلم لطفااا فقططط در صورتی که دو هفته تا سه ماه از زایمانتان میگذرد، پرسشنامه را پر کنید🌹🌹🙏).

🛑تازه مادرانی که لطف کردند و قبلا پر کردند لطفااا دیگه پر نکنند🛑

میتوانید از طریق لینک زیر آزمون را شروع کنید.

https://survey.porsline.ir/s/h0k0wyy#?ref=wh

🔴توجه🔴(لطفااا عزیزانی که قبلا پر کردند مجدد پر نکنند)🔴عزیزای دلم لطفاااا فقططط در صورتی که دو هفته تا سه ماه از زایمانتان میگذرد، پرسشنامه را پر کنید🌹🌹🙏).

🔵خیلی مهمه که پژوهش دقیق باشد پس لطفااا فقططط کسانی که ملاک های فوق را دارند، پرسشنامه را پرکنند.

پیشاپیش از همیاری و همکاریتان کمال تشکر را دارم🌹🌹🌹🙏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)