اهمیت حال روانشناختی تازه مادران پس از زایمان

روانشناس ارشد خانواده🌹☺

🔴تازه مامانای عزیز اگر به حال روحیتون پس از زایمان خیلی مهمه🙌

1400/4/24 17:26
نویسنده : روانشناس ارشد
9 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان سلام، وقت همگی بخیر🙋‍♀️🌸

من دانشجوی ارشد روانشناسی هستم و برای تکمیل کار پایان نامه ام به همکاری تازه مادران نیاز دارم. 🙏 اگر هم سوالی داشتید در خدمتم.

متاسفانه به خاطر شرایط کرونا فقط میتونم انلاین نمونه جمع کنم😔ممنون میشم ده دقیقه وقت بذارید🌸

📍پژوهش زیر در ارتباط با وضعیت روانشناختی تازه مادرانی است که دو هفته تا سه ماه از زایمان آن ها گذشته و دارای زندگی مشترک با همسر هستند.

در صورتی که دارای این ملاک ها هستید و یا افرادی را که چنین شرایطی دارند میشناسید ممنون میشوم لینک زیر را برایشان ارسال کنید.

پیشاپیش از همراهی و همکاری شما سپاسگزارم.

میتوانید از طریق لینک زیر آزمون را شروع کنید.

https://survey.porsline.ir/s/h0k0wyy#?ref=wh

پیشاپیش از همکاریتان کمال تشکر را دارم🌸🙏

اگر سوالی یا مشورتی بود در خدمتم🙂

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)